Chcesz zbudować markę osobistą? Zaistnieć w mediach społecznościowych jako profesjonalistka? Znaleźć nowych klientów? Dowiedz się, jak wykorzystać do tego LinkedIn.
Chcesz zbudować markę osobistą online? Zaistnieć w mediach społecznościowych jako profesjonalistka? A może po prostu poszukujesz nowej pracy albo chcesz zacząć więcej sprzedawać w internecie? Do tego wszystkiego możesz wykorzystać LinkedIn! Weź udział w bezpłatnym kursie online Grzegorza Miecznikowskiego „LinkedIn dla początkujących” i zwiększ efektywność swoich działań na tym portalu społecznościowym.
Kurs online „LinkedIn dla początkujących” rekomendujemy osobom, które dopiero zaczynają korzystać z LinkedIn i chcą go efektywnie wykorzystywać w biznesie oraz swojej karierze zawodowej.
Kurs online skierowany jest do osób, które chcą:
– zacząć prowadzić profesjonalny profil na LinkedIn,
– pozyskać wartościowe kontakty biznesowe i nawiązywać długotrwałe relacje,
– dotrzeć do potencjalnego klienta ze swoją ofertą poprzez media społecznościowe,
– znaleźć pracę na LinkedIn.
Stworzyliśmy ten kurs, aby pomóc Ci w pełni wykorzystać potencjał sprzedażowy LinkedIna. Abyś zdobyła kompetencje niezbędne do efektywnego pozyskiwania kontaktów i budowania wartościowych relacji biznesowych. Abyś mogła zacząć sprzedawać lepiej i szybciej. Abyś znalazła pracę dzięki mediom społecznościowym.
Dlaczego warto wziąć udział w tym kursie?
1. Stworzysz profesjonalny profil na LinkedIn.
2. Znajdziesz nowe oferty pracy dzięki LinkedIn.
3. Rozkręcisz sprzedaż w mediach społecznościowych.
4. Zbudujesz lejek sprzedażowy.
5. Zaczniesz budować i promować swoją markę osobistą.
Kurs online składa się z 8 materiałów wideo oraz 8 materiałów dodatkowych do pobrania. Możesz go realizować w wybranym przez siebie miejscu i czasie na komputerze bądź smartfonie.
Certyfikat ukończenia szkolenia wydawany jest na prośbę uczestnika po zakończeniu przez niego całości kursu online.
Zakres tematyczny kursu online „LinkedIn dla początkujących”:
- LinkedIn od podstaw – jak założyć konto i jak z niego korzystać.
- Zacznij działać – jak uzupełnić profil w profesjonalny sposób
- Otwórz się na rynek pracy – jak poszukiwać nowych ofert na LinkedIn.
- Social selling w praktyce – jak sprzedawać w social media.
- Sprzedawca w social media – jak rozwijać profil sprzedawcy w mediach społecznościowych.
- Złap klienta – jak zbudować lejek sprzedażowy w LinkedIn.
- Masz wiadomość – jak pisać idealne komunikaty i wiadomości na LinkedIn.
- Tajniki promocji – jak reklamować się na LinkedIn.
Skorzystaj także z kursu online „Sprzedaż i promocja na Facebooku i Instagramie”