MASZ PYTANIA? NAPISZ DO NAS!

Setup Menus in Admin Panel

Zaloguj się

Pandemia spowodowała, że musisz zacząć inaczej myśleć o swoim biznesie? Weź udział w tym programie szkoleniowym! Rozwiń firmę w kryzysie. Zrób to inaczej. Otwórz się na nowe.

Pandemia spowodowała, że musisz zacząć inaczej myśleć o swoim biznesie? Chcesz rozwijać swoją firmę pomimo kryzysu? Jeżeli już wiesz, że musisz dostosować swoją działalność do nowych warunków ekonomicznych i potrzeb klientów, weź udział w 4 modułowym Programie Szkoleniowym realizowanym przez doświadczone umysły. Rozwiń biznes w kryzysie. Zrób to inaczej. Otwórz się na nowe. Zamień przetrwam na wygram w biznesie!

 

Kupując ten kurs przekazujesz „cegiełkę” na Fundację Sukcesu Pisanego Szminką i aktywizację zawodową kobiet.


Biorąc udział w programie dowiesz się:

  • Co zrobić, by Twój biznes przetrwał?
  • Co zrobić, by rozwinąć biznes?
  • W jaki sposób adaptować swój biznes lub pomysł na biznes do obecnych warunków rynkowych?
  • Jak zdefiniować potrzeby klientów?
  • Jaką politykę cenową zastosować?
  • W jaki sposób wykorzystać social media i internet, by osiągnąć mierzalne efekty.
  • Jak wyjść z pułapki umysłu i otworzyć się na „da się”!

 

Ten kurs online składa się z 4 nagrań webinarowych. Możesz go realizować w wybranym przez siebie miejscu i czasie na komputerze bądź smartfonie.


Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
wydawany jest na prośbę uczestnika i kosztuje 30 PLN.

 


Moduł 1 – Jak przygotować się do zmian, zanim zaczniesz popełniać błędy?

Dzięki temu modułowi:

  • dowiesz się, jak i dlaczego warto zawsze zaczynać od siebie,
  • poznasz mechanizmy, które tworzą problemy i trzymają Cię w miejscu,
  • poznasz emocjonalne strategie adaptacyjne i siła decyzji,
  • przestaniesz karmić swój lek, podejmiiesz decyzje, skorzystasz z emocji i zaczniesz działać.

Moduł 2 – Jak adaptować biznes do nowej sytuacji?

Podczas tego modułu:

  • dowiesz się, w jaki sposób zredefiniować biznes, gdy stary już nie działa,
  • nauczysz się, jak zmienić model biznesowy lub przystosować go do nowej pandemicznej rzeczywistości,
  • poznasz inspirujące historie i przykłady firm, którym się udało tego dokonać!

Moduł 3 – Jak zbudować solidny fundament dla marki?

Podczas tego modułu dowiesz się:

  • dlaczego spójność marki jest taka ważna i jak identyfikacja wizualna może pomóc Ci w rozwoju biznesu?
  • jak stworzyć swoją niszę i się wyróżnić na tle konkurencji?
  • jak poznać swoją grupę odbiorców i wypracować model komunikacji z nimi?
  • jak prowadzić swoje social media bez stresu i wsparcia agencji oraz jak budować zaangażowanie?
  • jak zmierzyć się z algorytmami social mediów? Obalimy największe mity!
  • jak zadbać o wielką trójcę social mediów? Content, grafika, targetowanie
  • z jakich darmowych narzędzi korzystać, aby urozmaicić swoje publikacje?

Moduł 4 – Ile powinny kosztować moje usługi lub produkty?

Aktualna rzeczywistość postawiła nas przed nowymi, niespotykanymi wyzwaniami.
Sposób, w który wiele dużych i małych firm działało do tej pory przestał z dnia na dzień działać.
Jak odnaleźć się w nowej rzeczywistości?
Jak zbudować swój biznes na nowo?
Ile powinny kosztować nasze nowe produkty i usługi?
I jak na tym zarabiać?
Podczas tego modułu dowiesz się, jak budować biznes w nowej, pandemicznej rzeczywistości.


Współprowadzący:

Małgorzata Marczewska – Ekspertka w dziedzinie potencjału emocjonalnego, advisor w Google for Startups Residency, wykłada na Akademii Kozmińskiego; MBE Executive i Akademia Przywództwa Kobiet, jest członkinią LiderShe – stowarzyszenia liderek biznesu. Angażuje się w wspieranie potencjału startupów, współpracuje z Campus Google. Współzałożycielka i CEO Izby Coachingu, dwóch pierwszych kadencji. Założycielka LABlife – szkoły Projektowania Myślenia w obszarach Life, Art, Biznes. Uczestniczka American Arts Incubator. Pomysłodawczyni i współzałożycielka Barberian Barbershop&Academy. Na zaproszenie Sukces Pisany Szminką, współprojektowała pierwszą w Polsce, unikalną aplikację MyOla – #JestemTuDlaCiebie, która pomaga w rozwijaniu świadomości emocjonalnej, rozwoju osobistym i zawodowym. Autorka kursów Elementarz Emocjonalny, Projektowanie Myślenia, ArtCoaching, Szkoła Miłości – Kurs dla Rodziców. Ekspertka w programie Sukces TO JA.

Tomasz Rudolf – Współtwórca i CEO The Heart. Ekspert w obszarze strategii, innowacji i tworzenia nowych modeli biznesowych. Posiada prawie dwudziestoletnie doświadczenie w pracy z korporacjami w Europie, Azji i USA. Prowadził projekty m.in. z 3M, Deutsche Post, Wolters Kluwer, PKO BP i Saudi Aramco. Od kilku lat współtworzy z Mastercard i Ghelamco centrum, wspierające korporacje w cyfrowej transformacji i budowie nowych biznesów z wykorzystaniem technologii tworzonych przez europejski ekosystem startupów.

Olga Kozierowska – Trener biznesu, dziennikarka, mentorka, ekspertka od życiowych zmian. Współzałożycielka Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką. Od ponad 11 lat wspiera rozwój zawodowy i osobisty kobiet w Polsce. Absolwentka University of Plymouth i Amsterdam School of Business. Do 2009 roku związana z międzynarodowymi korporacjami KLM, Unilever, DPD i GeoPost. Piastowała stanowiska menedżerskie, w tym regionalne, odpowiadając za Marketing i Komunikację w 14 krajach regionu CSEE. Certyfikowany trener metody Points of You®. Felietonistka, autorka audycji „Sukces Pisany Szminką”, trzech książek, audiobooka „21 Dni Przebudzenie” oraz współautorka cyklu „Update” na audioteka.pl.

Monika Wąs – Absolwentka Cosmetics Branding and Promotion na Birmingham City University oraz Komunikacji Wizerunkowej na Uniwersytecie Wrocławskim. Współzałożycielka Piggypeg. W swoich działaniach podkreśla istotność budowania spójnej identyfikacji wizualnej oraz jej wpływu na rozwój marki. Pokazuje, jak zarządzać społecznościami oraz jak tworzyć unikalną komunikację w mediach społecznościowych. Organizatorka wykładów, warsztatów oraz autorka artykułów eksperckich. Pasjonatka silnych marek, dobrego designu i ponadczasowej typografii.

Maciej Kraus – całą swoją ponad 15-letnią karierę zawodową poświęcił marketingowi i sprzedaży, ze szczególnym uwzględnieniem strategii cenowych (pricingu). Posiada szerokie doświadczenie i dziesiątki projektów w obszarze zarządzania sprzedażą i cenami dla klientów z wielu w Polsce i zagranicą (pracował w ponad 50 krajach!). Napisał swój doktorat o pricingu. Jest autorem pierwszej Polsce książki o zarządzaniu cenami p.t. „9 kroków do wyższych zysków. Bez cięcia kosztów i zwalniania pracowników”. Regularnie prowadzi zajęcia z pricingu na wielu prestiżowych uczelniach, m.in. Stanford i London Business School. Jest autorem licznych publikacji na temat strategii sprzedaży i zarządzania cenami (Harvard Business Review, Forbes, Gazeta Wyborcza).

 

>> SKORZYSTAJ TAKŻE Z BEZPŁATNEGO KURSU ONLINE „Jak zbudowac biznes życia?” <<

Program Kursu

No curriculum found !
WEŹ UDZIAŁ
  • 10.99
11 Studentów bierze udział