MASZ PYTANIA? NAPISZ DO NAS!

Setup Menus in Admin Panel

Zaloguj się

Chcesz, aby Twój biznes częściej pojawiał się w mediach? Dowiedz się, krok po kroku jak zbudować pozytywne relacje z mediami!

Prowadzisz swoją firmę i potrzebujesz narzędzi, które pomogą Ci zbudować jej dobry wizerunek? Chcesz, aby Twój biznes częściej pojawiał się prasie, telewizji, czy w Internecie? Pragniesz kreować pozytywny PR wokół swoich działań? Chcesz zainteresować dziennikarza historią swojej firmy? Dowiedz się, krok po kroku jak budować relacje z mediami i stać się mistrzynią PR-u.

 

Kurs online “Jak budować relacje z mediami? PR dla początkujących” rekomendujemy osobom, które dopiero rozpoczynają działania PR-owe w swojej firmie bądź chcą je rozwinąć na większą skalę.

 

Kurs online skierowany jest do osób, które chcą:

– promować swoją markę na łamach mediów lokalnych i ogólnopolskich
– prowadzić bądź rozwinąć własny biznes,
– budować pozytywny wizerunek firmy,
– nawiązać kontakty z dziennikarzami,
– wiedzieć, jak mierzyć efektywność działań PR-owych.

 

Stworzyliśmy ten kurs, aby pomóc Ci w pełni wykorzystać swój ukryty potencjał PR-owy. Abyś zdobyła kompetencje niezbędne do efektywnego pozyskiwania kontaktów i budowania wartościowych relacji z mediami. Abyś mogła budować pozytywny wizerunek swojej firmy lub osoby.

 

Dlaczego warto wziąć udział w tym kursie?

  1. Dowiesz się, jak stworzyć plan i strategię komunikacji z mediami.
  2. Poznasz sposoby na nawiązanie kontaktów z dziennikarzami.
  3. Będziesz wiedziała, jak stworzyć i aktualizować bazę mediów.
  4. Nauczysz się, w jaki sposób tworzyć materiały prasowe tak, aby każdy chciał je opublikować.

 

Kurs online składa się z 9 materiałów wideo oraz praktycznych ćwiczeń i materiałów dodatkowych do pobrania. Możesz go realizować w wybranym przez siebie miejscu i czasie na komputerze bądź smartfonie.

Certyfikat ukończenia szkolenia wydawany jest na prośbę uczestnika po zakończeniu przez niego całości kursu online.

 

Zakres tematyczny kursu online „Jak budować relacje z mediami?”:

  1. Co to są relacje z mediami? Na początek trochę faktów i mitów.
  2. Dlaczego warto dbać o dobre relacje z mediami? Czyli to, co możesz uzyskać dzięki pozytywnego PR-owi.
  3. Jak stworzyć plan działania? Praktyczne porady i wskazówki w pigułce.
  4. Znajdź dziennikarza! Kilka sposobów na to, jak budować relacje z dziennikarzami.
  5. Przyszykuj przynętę, czyli jak tworzyć treści dla dziennikarza.
  6. Wszystko o materiałach prasowych, czyli z czego się składają i jak je przekazywać dziennikarzom.
  7. Komunikacja z mediami, czyli jak tworzyć wiadomości do dziennikarzy, aby chcieli je przeczytać.
  8. Informacja prasowa – od czego się zabrać przy jej tworzeniu.
  9. Jak przygotować materiały eksperckie krok po kroku.

 

Skorzystaj także z kursu online “Sprzedaż i promocja na Facebooku i Instagramie”

>> Kliknij tutaj! <<

 

Program Kursu

No curriculum found !
WEŹ UDZIAŁ
  • BEZPŁATNY
146 Studentów bierze udział
top

Cześć, miło Cię widzieć!
jak pewnie wiesz, od 25 maja 2018 r. obowiązuje ogólne rozporządzenie o ochronie
danych – RODO. W związku z tym chcemy przekazać Ci kilka informacji o tym, w jaki
sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe i w jaki sposób je chronimy.
Wszystkie niezbędne informacje znajdziesz w naszym Regulaminie wraz z Polityką
Prywatności
oraz w Regulaminie Sklepu. Kliknij w linki, aby dowiedzieć się teraz.


Aby kontynuować przeglądanie strony naciśnij przycisk X.
X