Chcesz, aby Twój biznes częściej pojawiał się w mediach? Dowiedz się, krok po kroku jak zbudować pozytywne relacje z mediami!
Prowadzisz swoją firmę i potrzebujesz narzędzi, które pomogą Ci zbudować jej dobry wizerunek? Chcesz, aby Twój biznes częściej pojawiał się prasie, telewizji, czy w Internecie? Pragniesz kreować pozytywny PR wokół swoich działań? Chcesz zainteresować dziennikarza historią swojej firmy? Dowiedz się, krok po kroku jak budować relacje z mediami i stać się mistrzynią PR-u.
Kurs online „Jak budować relacje z mediami? PR dla początkujących” rekomendujemy osobom, które dopiero rozpoczynają działania PR-owe w swojej firmie bądź chcą je rozwinąć na większą skalę.
Kurs online skierowany jest do osób, które chcą:
– promować swoją markę na łamach mediów lokalnych i ogólnopolskich
– prowadzić bądź rozwinąć własny biznes,
– budować pozytywny wizerunek firmy,
– nawiązać kontakty z dziennikarzami,
– wiedzieć, jak mierzyć efektywność działań PR-owych.
Stworzyliśmy ten kurs, aby pomóc Ci w pełni wykorzystać swój ukryty potencjał PR-owy. Abyś zdobyła kompetencje niezbędne do efektywnego pozyskiwania kontaktów i budowania wartościowych relacji z mediami. Abyś mogła budować pozytywny wizerunek swojej firmy lub osoby.
Dlaczego warto wziąć udział w tym kursie?
- Dowiesz się, jak stworzyć plan i strategię komunikacji z mediami.
- Poznasz sposoby na nawiązanie kontaktów z dziennikarzami.
- Będziesz wiedziała, jak stworzyć i aktualizować bazę mediów.
- Nauczysz się, w jaki sposób tworzyć materiały prasowe tak, aby każdy chciał je opublikować.
Kurs online składa się z 9 materiałów wideo oraz praktycznych ćwiczeń i materiałów dodatkowych do pobrania. Możesz go realizować w wybranym przez siebie miejscu i czasie na komputerze bądź smartfonie.
Certyfikat ukończenia szkolenia wydawany jest na prośbę uczestnika po zakończeniu przez niego całości kursu online.
Zakres tematyczny kursu online „Jak budować relacje z mediami?”:
- Co to są relacje z mediami? Na początek trochę faktów i mitów.
- Dlaczego warto dbać o dobre relacje z mediami? Czyli to, co możesz uzyskać dzięki pozytywnego PR-owi.
- Jak stworzyć plan działania? Praktyczne porady i wskazówki w pigułce.
- Znajdź dziennikarza! Kilka sposobów na to, jak budować relacje z dziennikarzami.
- Przyszykuj przynętę, czyli jak tworzyć treści dla dziennikarza.
- Wszystko o materiałach prasowych, czyli z czego się składają i jak je przekazywać dziennikarzom.
- Komunikacja z mediami, czyli jak tworzyć wiadomości do dziennikarzy, aby chcieli je przeczytać.
- Informacja prasowa – od czego się zabrać przy jej tworzeniu.
- Jak przygotować materiały eksperckie krok po kroku.
Skorzystaj także z kursu online „Sprzedaż i promocja na Facebooku i Instagramie”